Britannia va obrir les seves portes l'any 2003 a Sant Vicenç de Castellet, amb l'objectiu d'ensenyar anglès a alumnes de totes les edats, d'una manera motivadora, divertida però metòdica.

Posteriorment vam obrir un nou centre a Sant Fruitós de Bages en la mateixa línia.

Gràcies a un equip docent plenament qualificat, els nostres cursos comencen a l'edat de 3 anys, en grups reduïts. Oferim classes d'immersió combinades amb activitats variades i motivadores.

Anem seguint aquesta línea educativa passant per adolescents i adults, sempre mantenint la filosofia d'adaptar-nos a les necessitats i nivells dels alumnes. Per aquesta raó ens agrada treballar en grups reduïts assegurant així una atenció més personalitzada.

L'escola va a càrrec de:​​

Olga Escorsell Brosa

Llicenciada en Filologia Anglesa